.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ساری با مسئولیتهای عاریتی پیش نخواهد رفت

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه استاندار مازندران باید سریعا نسبت به معرفی فرماندار ساری اقدام کند، اظهار داشت: مرکز استان نمی تواند با مسئولیتهای عاریتی نظیر سرپرستی پیش برود.

به گزارش شمال نیوز سید رمضان شجاعی کیاسری پیش از ظهر شنبه در آیین تودیع فرماندار و معارفه سرپرست فرمانداری ساری در سالن اجتماعات معاونت برنامه ریزی استانداری مازندران ضمن قدردانی از خدمات پنج ساله زارعی در فرمانداری ساری اظهار داشت: فرماندار سابق ساری در پیشبرد اهداف و فعالیتهای توسعه ای ساری پای کار بوده است.

وی افزود: فعالیت زارعی در دوران پنجساله تصدیش بر فرمانداری ساری بدون حاشیه بوده و زمان پنج ساله تصدی بر مسند فرمانداری ساری در دوران پس از انقلاب بی سابقه بوده است.

نماینده مردم شهرستانهای ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی گفت: انتقادهای خود در مورد لغو حکم فرماندار ساری را در نطق پیش از دستور چهارشنبه گذشته در مجلس اعلام داشته و از تکرار آن در این جلسه صرف نظر می کنم.

شجاعی کیاسری با بیان اینکه همراهی استاندار مازندران با نمایندگان در 1.5 سال فعالیت طاهایی در مرکز استان مناسب بوده است، یادآور شد: علیرغم اینکه در ابتدای تصدی استاندار مازندران با وی اختلاف نظر در برخی موارد داشتم ولی استاندار مازندران با نمایندگان مازندران خصوصا مرکز استان در مجلس شورای اسلامی تعاملی مثبت و دوسویه داشت.

وی با اعلام اینکه در ماجرای اخیر لغو حکم فرماندار ساری، استاندار بی تقصیر است، افزود: مرکز استان را نمی تواند بدون مسئول اداره کرد بنابراین فرمانداری ساری باید در اسرع وقت دارای مسئول دائمی شود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه با مسئولیتها و ماموریتهای عاریتی نمی توان ساری را به سرمنزل مقصود رساند اظهار داشت: از خواسته به حق مردم و نمایندگان این است که فرماندار ساری در سریعترین زمان ممکن معرفی شود.

وی از اجرای طرحهای دریا، هدفمندی یارانه ها، انتخابات مجلس، مقوله خشکسالی و مشکلات کشاورزان به عنوان مسائل مطروحه پیش روی استان یاد کرد و گفت: مرکز استان بدون فرماندار نمی تواند بر این مشکلات فائق آید./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 خرداد 1390
چرا از معاونین فرمانداری ساری که افرادی توانمند و مردمی هستند و در جریان امورات شهرستان به مسائل و مشکلات احاطه دارند استفاده نمی کنید آقای استاندار. شما که در مراسم معارفه فرماندار میاندرود اعلام کردید در صدد هستید تا از وجود معاونین فرمانداری ها استفاده موثرتری شود.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.06 seconds.